Dobra identyfikacja wizualna to podstawa tworzenia każdej marki. Powinna być charakterystyczna i wpisywać się w strategię, wizję i produkty, które marka reprezentuje. Kaseton reklamowy jest jedną z popularnych form reklamy zewnętrznej. Stosowany jest głównie w celach reklamowych, informacyjnych i wizerunkowych.

Kasetony najczęściej montowane są po zewnętrznej stronie budynków, chociaż można je wykorzystywać również wewnątrz pomieszczeń. Są wykonane z materiałów odpornych na zmieniające się warunki atmosferyczne. Zwykle przedstawia się je w formie prostokątów, chociaż mogą przyjmować dowolne kształty.

Kasetony świetlne są tworzone w technologii LED. Umożliwia to precyzyjne rozmieszczenie diod na kasetonie oraz indywidualne podejście do każdej świetlnej reklamy. Technologia LED cieszy się coraz większą popularnością między innymi ze względu na swoją energooszczędność.

Innowacyjna technologia Lightbox

Kasetony Lightbox to nowoczesny i niezwykle estetyczny sposób na zaprezentowanie klientowi oferty lub produktów. Są widoczne przez całą dobę, bez względu na warunki pogodowe. Są to reklamy trwałe i bardzo atrakcyjne wizualnie.

Z reguły mają duże rozmiary, są czytelne i estetyczne. Jest to nowatorska forma reklamy, która jak żadna inna przyciąga uwagę przechodniów. Lightboxy najczęściej można spotkać wewnątrz sklepów oraz w galeriach handlowych.
Kasetony świetlne w ciągu dnia spełniają rolę szyldów, na których umieszczone są informacje dotyczące firmy, produktów lub samo logo marki. Natomiast w porze nocnej przyciągają wzrok wyrazistością barw i szczegółów!

Znak charakterystyczny każdej marki

Jednym z jej najważniejszych elementów strategii wizualnej każdej firmy jest logo i logotyp. Są to charakterystyczne elementy, które eksponuje się między innymi przy użyciu reklam wizualnych.
Logotyp jest tekstową formą wizualną – przedstawia nazwę marki. Jest on częścią komunikacji wizualnej, jednak nie zawsze musi być częścią samego logo.

Tworząc logotypy warto skupić się tym, czemu mają służyć i w jaki sposób powinny eksponować atuty marki. Pozwolą one odróżnić markę i oferowane przez nią produkty czy usługi od wytworów konkurencji.

Litery przestrzenne

Podświetlane litery przestrzenne to jedna z najczęściej zamawianych form reklamy świetlnej. Są wykonywane głównie z plexi oraz aluminium, wysokość takich liter sięga nawet 450 cm. Są zaopatrzone w nowoczesne moduły diod świecących LED.

Wizerunek firmy

Ze względu na zastosowane rozwiązania konstrukcyjne, można wyróżnić kilka rodzajów liter przestrzennych: podświetlane od tyłu, świecące od tyłu, podświetlane od przodu oraz tradycyjne (niepodświetlane). Każda forma inaczej podświetla litery i wpisuje się w inną strategię marketingową.

Litery przestrzenne to świetna i atrakcyjna forma wykorzystania logotypu firmy. Ta forma reklamy sprawdza się zarówno w zastosowaniach wewnętrznych, jak i zewnętrznych. Używa się ich zwykle jako napisy na zewnętrznych lub wewnętrznych ścianach budynków oraz wolnostojące konstrukcje.

Litery trójwymiarowe

Litery 3D to jedno z najchętniej stosowanych dziś narzędzi reklamowych. Ich głównym atutem jest oczywiście trójwymiarowość. Litery wyróżniają się spośród krajobrazu i powierzchni ścian – nie sposób je przeoczyć. Oryginalna estetyka przyciąga wzrok otoczenia, a logotyp marki nie ginie pośród innych reklam i billboardów!

Litery 3D mogą być dostosowane do charakteru firmy i jej produktów. W zależności od strategii marketingowej mogą promować markę lub informować o lokalizacji przedsiębiorstwa. 

Często wykorzystuje się je również wewnątrz budynków. Stanowią jeden z elementów aranżacji miejsca pracy. Wszystko to tworzy strategię wizualną marki, co na dłuższą metę wpływa na sukcesy odnoszone na rynku. Odpowiednio zaprojektowany napis na długo stanie się wizytówką firmy.

Litery 3D świetnie się prezentują – elegancko, nowocześnie, podkreślając prestiż marki. Są tworzone z różnych materiałów – PCV, styroduru, aluminium i plexi. Warto wcześniej zastanowić się nad warunkami panującymi w miejscu ich montażu, aby dopasować odpowiednie tworzywo.

 


 

Współczesna grafika daje ogromne możliwości tworzenia ciekawych i oryginalnych reklam wizualnych, indywidualnie dopasowanych do charakteru każdej firmy. Dzięki nowym technologiom możliwe jest dotarcie do nowych klientów i zainteresowanie ich poprzez promowanie logotypu firmy lub jej oferty. Warto zadbać o wysokiej jakości formę identyfikacji wizualnej zewnętrznej oraz wewnętrznej i zwrócić uwagę na szerokie możliwości współczesnej reklamy wizualnej.

Ostatnio dodane

Uniwersalne konstrukcje aluminiowe

Niezwykła podatność na obróbkę, duża wytrzymałość, niska waga, odporność na warunki środowiskowe, zmienne temperatury i korozję. Zalet aluminium jest bez liku.

Zobacz więcej

Automatyczna obróbka tworzyw wszelkiego rodzaju

Frezowanie CNC to komputerowe sterowanie urządzeń numerycznych. Jest to udoskonalona metoda obróbki tworzyw wszelkiego rodzaju, powierzchni płaskich i niestandardowych.

Zobacz więcej

Elewacje alucobond

Elewacje alucobond nadaje nowe podejście do wyglądu budynków zarówno z zewnątrz jak i od środka, wzbogacając wnętrze pomieszczeń o industrialne elementy.

Zobacz więcej